در حال نمایش یک نتیجه

نمایش کوچک

مجموعه سورت‌های سنگ تراورتن عباس آباد با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در مجموعه آپ استون

تکستچر سنگ تراورتن عباس آباد آپ استون
تکستچر سنگ تراورتن عباس آباد آپ استون

تراورتن عباس آباد

 تراورتن عباس آباد یکی از مرغوب ترین ها در بین  تراورتن ها می باشد. این سنگ از نظر وجود معادن متعدد در کشور دارای گستردگی فراوانی است. 

زیبایی، صیقل پذیری عالی، رنگ روشن و مقاومت نسبتا بالا از مزایای این سنگ می باشد.

همین مزایا باعث گردیده این سنگ از جمله محبوب ترین و البته پرکاربرد ترین تراورتن های موجود در بازار باشد. کافیست با دقت بیشتری به ساختمان هایی که اخیرا در اطرافتان ساخته شده نگاهی بیندازید تا متوجه استفاده های فراوان این سنگ شوید.

رندر سنگ تراورتن عباس آباد آپ استون

برتری ها

استحکام

کیفیت

تنوع

بوک مچ

رندر سنگ تراورتن عباس آباد آپ استون

تایل تراورتن عباس آباد

به صورت کلی این سنگ به صورت طولی، اسلب، تایل، گیوتین و صراحی فرآوری می شود. تایل ها از جمله پرکاربردترین ها در بین دیگر نمونه ها می باشد.

تایل تراورتن عباس آباد از پرکاربردترین متریال های نمای خارجی ساختمان است. 

این سنگ در رنگ های سفید، شکلاتی، کرم روشن و تیره در بازار موجود می باشد.  ترکیباتی مانند کلسیم، آهن و ناخالصی ها موجب ایجاد رگه هایی در سنگ می شود. هر چقدر که رنگ این سنگ روشن تر و مایل به سفید باشند، و رگه و هاله های کمتری داشته باشد، از درجه مرغوبیت بالاتری برخوردار است و قطعا قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

این سنگ شباهت بسیار زیادی با تراورتن دره بخاری دارد فقط دارای زمینه روشن تری است در نتیجه دارای قیمت بالاتری است.

کاربردهای تراورتن عباس آباد

از این سنگ در نمای بیرونی ساختمان، دکوراسیون داخلی، کف سازی و محوطه سازی و همچینین گاها برای راه پله، صراحی یا مجسمه سازی نیز استفاده می شود. 

از سورت های سوپر و ممتاز این سنگ معمولا برای نمای بیرونی و به صورت طولی استفاده می شود. ولی از سورت های ضعیف تر که ضخامت بیشتری دارند معمولا برای کف سازی و محوطه سازی استفاده می کنند. شایان ذکر است برخی از معماران و مهندسان خوش ذوق و خلاق از اسلب این نوع تراورتن در فضاهایی همچون لابی هتل ها و ساختمانها یا در دکوراسیون داخلی منزل استفاده می کنند.

برای مشاوره رایگان و تهیه سنگ ساختمانی در شهر خود با ما تماس بگیرید