در حال نمایش 15 نتیجه

نمایش کوچک

سنگ مرمریت از جمله سنگ‌های مورد استفاده در فضای داخلی ساختمان است که بیشتر برای سنگ کف، سنگ لابی، سنگ راه پله و … مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از محبوب ترین سنگ‌های مرمریت را می‌توان سنگ اسلب لاشتر نام برد.
سنگ مرمریت چه نوع سنگی است؟
سنگ مرمریت را ‌می‌توان از جمله سنگ‌های دگرگونی و بعضاً رسوبی دانست که در پوسته‌ی زمین به وفور یافت می‌شود. از نظر کیفیت ، طرح و رنگ سنگ مرمریت از تنوع بی‌نظیری برخوردار است. لازم به ذکر است که حدود نیمی از معادن سنگی کشور در دسته مرمریت قرار گرفته است.

در بافت سنگ‌های مرمریت رگه‌های فسیلی زیبایی وجود دارد که در هر سنگ به شکلی خاص خودنمایی می‌کند . میزان این ناخالصی‌ها و رگه‌ها در برخی از سنگ‌ها موجب زیبایی و در برخی دیگر به عنوان ضعف سنگ شناخته می‌شود.

سنگ مرمریت

سنگ مرمریت که در زبان انگلیسی به آن ماربل اطلاق می شود یک سنگ مستحکم با ویژگی های خاص خود می باشد. و دارای رنگ های متنوعی از جمله قرمز، صورتی، زرد، سبز، کرم، سفید، مشکی و قهوه ای می باشد. مرمریت ها را میتوان به عنوان سنگ کف، نمای دیوار،پله، روکش کابینت و مصارف دیگر در ساختمان استفاده کرد.  مرمریت ها معمولا به صورت صیقلی در بازار یافت  می شوند، اما بسته به نوع کاربری، پرداخت هایی نظیر هوند، چرمی، تیشه ای و بدون ساب نیز دارند.

دانلود کاتالوگ سنگ مرمریت

برای بارگیری کاتالوگ محصولات مرمریت ما روی دکمه زیر کلیک کنید

کاتالوگ سنگ آپ استون