در حال نمایش یک نتیجه

نمایش کوچک

تنوعی از سنگ مرمر سبز در سورت‌های متنوع در ابعاد اسلب در کارخانه اصفهان

سنگ مرمر سبز
سنگ مرمر سبز

مرمر سبز

 مرمر سبز یکی از محبوب ترین مرمرها در ایران می باشد. علت آن حس و حالی معنوی برای مردم این سرزمین و کاربرد بسیار آن در اماکن مذهبی  است.

این مرمر یک سنگ طبیعی بسیار منحصر به فرد است . رگه های سبز تیره، سفید، صورتی و قهوه ای تشکیل شده است. الگوی ایجاد شده بر روی سطح این سنگ بیشتر شبیه نقاشی های رنگ روغن است به طوری که چشم هر بیننده را به خود جلب می کند.

  قابلیت صیقل پذیری فوق العاده، استحکام در برابر فشار و ضربه، نفوذ پذیری بسیار کم آب و مقاومت در برابر خراشیدگی از ویژگی های سنگ مرمر سبز است. همین ویژگی ها باعث شده که مصارف بی شماری را برای این سنگ زیبا در نظر گرفت.

پروژه سنگ مرمر سبز
سنگ مرمر سبز

تایل مرمر سبز

سنگ مرمر سبز به صورت بلاک، اسلب و تایل مورد فرآوری قرار می گیرد. هم چون دیگر سنگ ها ضخامت این سنگ یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن می باشد. به طور استاندارد این سنگ در ضخامت های 2 و 3 سانتی متری فرآوری می شود. ولی بیشترین استفاده از این سنگ به صورت اسلب می باشد.

رنگ چشم نواز و قابلیت عبور نور در این مرمر آن را تبدیل به یک متریال بدون جایگزین برای طراحان  دکوراسیون داخلی کرده است. بدین صورت که با یک نورپردازی مناسب، زیبایی فوق العاده ای را در هنگام شب در فضای ساختمان به وجود می آورد. هم چنین طرح های بوک مچ و فور مچ این سنگ نمایی بی نظیر در کف یا دیواره های ساختمان های مجلل ایجاد می کند که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

مرمر سبز

سنگ مرمر سبز دقیقا ویژگی های خانواده خود یعنی سنگ های مرمر را دارد. استحکام بسیار بالا در برابر ضربه و فشار، مقاوم در برابر نفوذ آب و خراشیدگی، قابلیت عبور نور، سطح صیقلی و براق، تراکم بسیار بالا  و زیبایی خیره کننده  این سنگ را تبدیل به یکی از بی نظیرترین ها در بین تمامی سنگ های موجود نه تنها در بازار ایران بلکه در مارکت جهانی نموده است.  

خوشبختانه در کشور عزیزمان ایران معادن متنوع و پراکنده از سنگ مرمر سبز موجود می باشد.  استان های آذربایجان شرقی، یزد و کرمان خاستگاه اصلی این سنگ در کشور هستند.  این سنگ ها به صورت خام یا کوپ بعد از استخراج از معادن به کارخانجات سنگبری برای فرآوری ارسال می گردند.

شایان ذکر است گروه آپ استون یکی از اصلی ترین مراکز تولید  اسلب مرمر در سطح کشور می باشد. 

برای مشاوره رایگان و تهیه این محصول با ما تماس بگیرید