صراحی

صراحی یک دیوار یا نرده محافظ زینتی است که بیشتر در لبه بالکن ها، تراس ها و راه پله ها به کار برده می شود. نرده در انواع مختلفی مثل شیشه، فلز، چوب و سنگ ساخته می شود و اولین نرده های ساخته شده در جهان از سنگ بوده است و به همین دلیل امروزه نرده های سنگی  تلفیقی از سنت و مدرنیته را به بیننده القا می کند. این نرده هادر بازارهای جهانی نیز بسیار پرکاربرد است و با نام Stone balustrade شناخته می شود.

این نرده ها در طرح ها و جنس های متنوعی تولید می شود، اما اغلب به دلیل راحتی در تراش دادن از سنگ هایی با جنس آهکی استفاده می شود. برای خرید این سنگ ها باید وابسته به مکان مورد استفاده و قیمت موردنظرتان اقدام کنید.

سنگ صراحی اصفهان آپ استون

کاربرد نرده صراحی

این نرده ها از سنگ های تراورتن، مرمریت و کریستال در اشکال مربع و گرد و با ابعاد 60 یا 70 سانتی متر تولید می شوند. به دلیل استحکام بالا و قابلیت تمیز شدن سریع از این نرده می توان در نماهای خارجی نیز استفاده کرد. بهترین سنگ مورد استفاده برای نمای خارجی تراورتن است به این دلیل که در برابر تابش نور خورشید، انبساط و انقباض هوا به شدت مقاوم است. سنگ های مرمریت نیز به این دلیل که مقاومت کمی در برابر تابش نور خورشید و شرایط جوی دارد بهتر است در نماهای داخلی استفاده شود.

ویژگی های نرده صراحی

استحکام و مقاومت بالا

ضد حریق

بر خلاف نرده های فلزی در برابر آفتاب مقاوم هستند و تغییر رنگ نمی دهند.

برخلاف نرده های چوبی قابلیت شست و شو دارند و به راحتی تمیز می شوند.

در مقابل انبساط و انقباض مقاوم هستند.

نصب آسان

زیبایی طبیعی

مقاوم در برابر یخبندان و ضربه

برای مشاوره رایگان، تهیه و اطلاع از قیمت صراحی با ما تماس بگیرید