5 مزیت کفپوش سنگ طبیعی در زمستان

در این سرمای فصل پاییز و زمستان احتمالا شماهم دوست دارید زمانی که قدم به داخل خانه خود می گذارید گرمای مطبوعی را احساس کنید. پای هر انسان انتقال دهنده گرما و سرما به آن شخص است به همین دلیل باید در انتخاب کف پوش به خصوص محیط داخل به فکر فصل سرما هم باشید.

سنگ طبیعی یکی از بهترین انتخاب ها برای کف پوش در پاییز و زمستان است. سنگ طبیعی زیبا، مستحکم و بسیار با دوام است. سنگ یکی از مصالحی است به راحتی می توان در داخل و خارج ساختمان از آن استفاده کرد. در این جا قصد داریم برخی از مزایای کف پوش سنگی را برای شما بازگو کنیم:

1- دوام

سنگ طبیعی محصولی فوق العاده قوی و ماندگار است. بناهای باستانی باقی مانده از ایام قدیم مثل تخت جمشید همگی از سنگ هستند که حتی آتش هم نتوانسته آن را کامل از بین ببرد. کف پوش سنگی یک انتخاب محکم است. در مقایسه با مواد دیگر که پس از مدتی نیاز به تعویض دارند سنگ ها مراقبت کمتری نیاز دارند و طول عمر بالایی دارند

2- حفظ گرما

 سنگ طبیعی را می توان بر روی حرارت تابشی قرار داد . قدم زدن بر روی کف گرم در زمستان بسیار لذت بخش است. سنگ گرانیت، سنگ تراورتن، ماسه سنگ و سنگ آهک از جمله موادی هستند که گرما را به خوبی هدایت می‌کنند.

کانتر تاپ سنگی یا مصنوعی
خواندن مقاله
lazy

3-اینرسی حرارتی

 اینرسی حرارتی قابلیت پوسته خارجی و جداره های داخلی در ذخیره انرژی ساختمان است. سنگ اینرسی حرارتی بالایی دارد یعنی گرما یا سرما موجود در فضا را جذب می کند و در ساعاتی که گرما یا سرما مورد نیاز است آن را به آرامی به محیط باز می گرداند. با استفاده از کف پوش سنگ می توان در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کرد.

4-زیبایی

کف سنگ طبیعی برای استفاده در محیط های تجاری و مسکونی مناسب است. از زیبایی و ظرافتی که سنگ طبیعی به محیط شما می بخشد نمی توان غافل شد.هر سنگی منحصربه فرد است و هر یک دارای رگه، رنگ و ویژگی های طبیعی خاص خود می باشد. افزودن کف پوش سنگ به خانه شما فضایی شیک و باکلاس ایجاد می کند.

5-نگهداری کم

کف ساختمان یکی از در دسترس ترین مکان های ساختمان است. کف باید سختی و استحکام بالایی داشته باشد و بهتر است آلودگی و کثیفی را زیاد جذب نکند و در صورت کثیف شدن به راحتی تمیز شود. سنگ طبیعی یکی از متریالی است که به راحتی می توانید تمام خصوصیات بالا را در آن بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.