سنگ های سفید ایرانی

سنگ سفید از جمله سنگ های جذاب و البته پرطرفدار می باشد. زیبایی رنگ سفید بر هیچ کس پوشیده نیست. همانطور که می دانید رنگ سفید نماد آرامش، صلح، پاکی و خلوص است. شاید علت دوست داشتن رنگ سفید در بین انسان ها علاوه بر زیبایی همین احساس آرامشی است که همراه خود دارد. پس با داشتن این همه خصوصیت مثبت چقدر خوب است که از سنگ هایی با رنگ سفید در محل زندگی خود استفاده کنیم. از منظر طراحی داخلی نیز، رنگ سفید یک رنگ خنثی است. یعنی به راحتی می توان با هر دکوراسیونی ست شود و یک فضای هارمونیک ایجاد کند.

در این مقاله سعی داریم برخی از سنگ های سفید شناخته شده در بازار ایران و خصوصیات آنها را به شما معرفی کنیم. به این ترتیب هر زمان که نیاز به خرید سنگ داشته باشید می توانید سنگ موردنظرتان را با توجه به کاربری مورد نیاز خود انتخاب کنید.

سنگ مرمر سفید

سنگ مرمر سفید معروفترین و پر کاربرد ترین سنگ مرمر در دنیا است. این سنگ  خلوص و پاکی را به فضای شما هدیه میدهد و نماد پاکیزگی و زیبایی است.مرمر سفید معمولا در دو حالت تایل و اسلب فرآوری میشود که هر یک جهت استفاده ای خاص میباشد. فرآوری اسلب آن در نمای داخلی ساختمان و کف سالن های بزرگ کاربرد دارد. از تایل آن نیز در کف سالن، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و پله استفاده می شود.. مرمر از سنگ های به شدت لوکس به حساب آمده و غالباً در ساختمان های لاکچری مورد استفاده قرار میگیرد.

سنگ های ساختمانی به چند نوع تقسیم می شوند؟
خواندن مقاله
سنگ مرمر سفید اصفهان - آپ استون

سنگ کریستال سفید ازنا

در میان سنگ چینی کریستال، سنگ ازنا را میتوان یکی از خاص ترین ها به حساب آورد. این سنگ در عین سادگی، با دارا بودن خط های ریز مورب و رگه های خاکستری روشن سادگی و زیبایی کم نظیری دارد.

شما می توانید از سنگ ازنا در نمای خارجی ساختمان، سرویس های بهداشتی لوکس، طراحی داخلی ویلا و مراکز تجاری، سنگ فرش پذیرایی، کف و کانتر و آشپزخانه استفاده نمایید.

سنگ کریستال الیگودرز

سنگ الیگودرز یکی از زیباترین و پرطرفدارترین سنگهای موجود در بازار ایران و حتی دنیا می باشد. تم سفید رنگ ، سطح براق، هم چنین خطوط منظم و نامنظم طوسی و آبی آن چشم هر بیننده ای را به خود خیره میکند. البته کریستال الیگودرز سورت های مختلفی دارد که برخی از آنها به رنگ تیره هستند.

سنگ کریستال الیگودرز به دلیل جذب آب ناچیز، قابلیت استفاده در بسیاری از فضاها و مکان هایی که در معرض رطوبت و تماس آب هستند را دارا می باشد. از این رو در بسیاری از سرویس های بهداشتی لوکس، حمام های مستر، استخر و سونا  میتوان از این سنگ استفاده کرد. همچنین میتوان در کف ساختمان ها مثلا سنگفرش سالن یا آشپزخانه  نیز  استفاده کرد.

سنگ کریستال سفید نی ریز

سنگ کریستال نی ریز یک سنگ سفید به همراه رگه های خاکستری روشن و تیره است. سنگی زیبا و خالص که برای هر سبک از دکوراسیون داخلی  قابل استفاده است. ساب پذیری بالا، جذب آب پایین، مقاومت فشاری و سایشی مناسب، از ویژگی های سنگ نیریز می باشد.

 بهترین بخش ساختمان برای استفاده از این سنگ،  سنگفرش لابی و سالن پذیرایی، سنگفرش آشپزخانه، سنگ پله و دیوارهای داخل ساختمان می باشد.

سنگ مرمر
خواندن مقاله
سنگ چینی نی ریز اصفهان - آپ استون

سنگ کریستال قروه

سنگی سفید با رگه های طوسی و خاکستری زیباست. سنگ قروه برای فضای ساختمان بسیار مناسب است. همچنین بدلیل مقاومت در برابر هوازدگی و سرما، برای نمای بیرونی ساختمان نیز قابل استفاده می باشد. از مهم ترین ویژگی های سنگ کریستال قروه می توان به جذب آب پایین آن اشاره کرد. به همین خاطر گزینه ای مناسب برای حمام، سرویس های بهداشتی و همچنین استفاده به عنوان کانتر تاپ می باشد.

سنگ چینی کریستال قروه اصفهان - آپ استون

سنگ کریستال سیرجان

کریستال سیرجان دارای زمینه ای سفید همراه با رگه های طوسی، زرد و طلایی است. سنگی ساده و زیبا که در بخش های مختلف ساختمان قابلیت نصب و کار شدن دارد. این سنگ دارای قابلیت عبور نور است و چنانچه در فضاهایی مانند لابی، کانتر آشپزخانه یا سرویس های بهداشتی لوکس نصب شود، زیبایی خاصی را به فضا هدیه میدهد.

از این سنگ در نمای داخلی و خارجی ساختمان، سنگ پله و بدنه راه پله، سنگفرش سالن وآشپزخانه و دیوارهای داخلی، و سرویس بهداشتی می توان استفاده کرد.

سنگ چینی کریستال سیرجان اصفهان - آپ استون

برای مشاوره رایگان و تهیه سنگ سفید ایران در شهر خود با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.