در حال نمایش 6 نتیجه

نمایش کوچک

انواع سنگ مرمر نورگذر در طرح‌های ویژه را آماده کرده ایم که برای طراحی داخلی ساختمان لوکس و لاکچری مانند: سنگ کف مرمر، سنگ کانترتاپ مرمر و یا برای استفاده در ویترین طلافروشی‌ها و مغازه‌های لوکس قابل استفاده است.

سنگ مرمر

سنگ مرمر از دیرباز، با  شکوه و جلال همراه بوده است. کافی است نگاهی به سازه ها و مجسمه های معروف جهان بیندازید. از تاج محل بی بدیل تا مجسمه های بی نظیر میکل آنژ. همگی مرمر را در وجود خود لمس کرده اند. 

یکی از دلایل تمایز این سنگ احتمالا رنگ های متنوع  و ویژگی های خاص آن است که در کمتر سنگی دیده می شود. سبز، قرمز، زرد، صورتی، کرم، سفید، مشکی و قهوه ای. در هیچ سنگ دیگری شما این تنوع رنگی را نخواهید دید. فقط کافیست انتخاب کنید که کدام رنگ مرمر برای فضای شما مناسب تر است، همین و بس. و چه چیز جذاب تر از این؟!!  

امروزه  کاربرد این  سنگ زیبا  بیشتر در فضاهای داخلی مثل کف یا دیوار سالن، آشپزخانه ، سرویس های بهداشتی وهر فضایی که نیاز به لوکس و زیبا بودن دارد، استفاده میشود ویژگی 

دانلود کاتالوگ سنگ های مرمر

برای بارگیری کاتالوگ محصولات سنگ های مرمر آپ استون روی دکمه زیر کلیک کنید

کاتالوگ سنگ آپ استون

برای مشاوره رایگان، تهیه و دریافت قیمت سنگ مرمر با ما تماس بگیرید

تکستچر سنگ مرمر موج دار آپ استون
تکستچر سنگ مرمر موج دار آپ استون

مرمر موجدار

 مرمر موجدار از پر طرفدارترین سنگ ها می باشد که در مکان های مختلف کاربرد دارد. این سنگ لوکس از گذشته برای قصرهای سلطنتی استفاده داشته و مورد توجه معماران ادوار مختلف قرار گرفته است.

 این مرمر زمانی که با نور پردازی همراه باشد نور را از خود عبور داده و همانند شیشه های رنگی نور رنگ های طبیعی را به طراحی ساختمان می افزاید.

رندر پروژه تکستچر سنگ مرمر موجدار آپ استون
رندر پروژه تکستچر سنگ مرمر موجدار آپ استون

تایل مرمر موج دار

تایل مرمر موج دار به دلیل کمیاب بودن این سنگ تولید کمی دارد معمولا پس از فرآوری می‌توان آن را به تایل تبدیل کرد و سپس در کف ساختمان‌های لوکس استفاده کرد.

 رگه‌های سبز، زرد، طلایی، سفید و قهوه‌ای این سنگ یادآوری رنگ‌های طبیعت است.

این سنگ را به صورت پله نیز استفاده می‌کنند و با نور‌ پردازی‌های خیره‌کننده به زیبایی این سنگ در فضا می‌افزایند. طراحان بسیاری این مدل سنگ را جزو المان‌های اصلی در طراحی مدرن و کلاسیک می‌دانند.

مرمر موجدار

این نوع مرمر از سختی مناسبی برای استفاده در فضاهای داخلی برخوردار است. می‌توان آن را در کف و دیوار‌های داخلی استفاده نمود. معمولا از این سنگ برای نمای بیرونی استفاده نمی‌شود. به این دلیل که در برابر باران های اسیدی و شرایط اقلیمی ماندگاری کمتری دارد.

از این سنگ می‌توان به عنوان سطح کانتر نیز استفاده نمود. در آن جا نیز می‌توان با نور پردازی های خاص زیبایی این سنگ را دو چندان نمود.

برای مشاوره رایگان و تهیه سنگ مرمر موجدار با ما تماس بگیرید