سنگ مشکی ایرانی

رنگ سیاه نماد قدرت، زیبایی و لوکس بودن است. استفاده از این رنگ در هر فضا باعث زیبایی خاص و ظرافت آن مکان می شود.برای مکان های رسمی می توان از سنگ مشکی استفاده کرد. این سنگ هم مانند سنگ های سفید خنثی است و با هر رنگ دیگری می توان ترکیب کرد  و زیبایی دو چندان را به فضا بخشید. اگر فضای شما کوچک است، بهتر است برای کفپوش ها و دیوار ها از رنگ مشکی استفاده نکنید زیرا باعث کوچکتر شدن فضای شما می شود.

در این مقاله سعی داریم برخی از سنگ های مشکی شناخته شده در بازار ایران و خصوصیات آنها را به شما معرفی کنیم. به این ترتیب هر زمان که نیاز به خرید سنگ داشته باشید می توانید سنگ موردنظرتان را با توجه به کاربری مورد نیاز خود انتخاب کنید.

سنگ مرمریت لاشتر

سنگ مرمریت لاشتر یکی از پرکاربردترین سنگ مرمریت است. این سنگ با زمینه مشکی و رگه های سفیدی که دارد زیبایی چشم نوازی را ایجاد می کند. سنگ لاشتر علاوه بر زیبایی، دوام فوق العاده ای نیز دارد . این موضوع سبب کاربرد گسترده آن در فضاهای بیرونی شده است. این سنگ در دو حالت تایل و اسلب فراوری می شود. هر کدام از آنها در فضایی خاص مورد استفاده قرار می گیرد. به همه ویژگی های مثبت این سنگ می توانید قیمت مناسب آن را هم اضافه کنید تا بیشتر از پیش به استفاده این سنگ در فضاهای خود بیاندیشید.

سنگ های ساختمانی به چند نوع تقسیم می شوند؟
خواندن مقاله
تکستچر سنگ مرمریت لاشتر آپ استون
تکستچر سنگ اسلب لاشتر

مرمریت گلدن بلک

به راستی می توان گفت مرمریت گلدن بلک یکی از لوکس ترین سنگ ها است. سنگ گلدن بلک دارای زمینه مشکی و رگه های سفید و طلایی است.آنچنان زیبا به نظر می رسد که صفتی جز لاکچری بودن و لوکس بودن برازنده ی آن نیست. این سنگ به دلیل صیقل پذیری بالا، درصد جذب پایین آب و جلای مناسب، بیشتر در دکوراسیون های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگ به صورت تایل، اسلب و طولی فراوری می شود، که هر کدام کاربرد خاص خود را دارا هستند.

تکستچر سنگ مرمریت گلدن بلک آپ استون

سنگ مشکی نجف آباد

سنگ مرمریت مشکی نجف آباد با زمینه یکدست مشکی و رگه های ظریف و نا منظم سفید، زیبایی و ظرافت را به پیش چشم هر بیننده ای می آورد. ترکیب سنگ مشکی نجف اباد با سنگ های سفید به دلیل رگه های ظریف آن زیبایی را دو چندان می کند. هم چنین به دلیل مقاومت سایشی بالا و قیمت مناسبی که دارد می توان از آن برای سنگ پله ها و کف پوش ها استفاده کرد. اما به دلیل تخلخل کمی که دارد بهتر است در نما استفاده نشود. این سنگ به صورت تایل، اسلب، طولی و پلاک در ابعاد مختلف عرضه می شود. بسته به فضای مورد نظرتان می توانید آن را تهیه کنید.

سنگ مشکی نجف اباد اصفهان

سنگ مرمریت گلدن گلکسی

ترکیب رنگ سنگ مرمریت گلدن گلکسی ، مشکی، قهوه ای، طلایی و سفید را در هیچ بوم رنگ طبیعی به جز سنگ گلدن گلکسی نمی‌توانید بیابید. این سنگ با درخشش خاصی که دارد زیبایی چند برابری را به فضای شما می بخشد و فضای شما را بسیار لوکس می کند. این سنگ بسیار محدود و کمیاب است و فقط در صورتی به آن فکر کنید که فاکتور زیبایی و لوکس بودن برای شما اهمیت بسزایی دارد.

تکستچر سنگ مرمریت گلدن گلکسی آپ استون

کریستال الیگودرز

رنگ های سفید، طوسی، مشکی، طلایی و سبز به زیبایی در سنگ کریستال تیره یا سنگ چینی الیگودرز ترکیب شده اند. ایجاد نقوشی متفاوت که گاهی امواج دریا را برای بیننده تداعی می کند. این سنگ به صورت تایل و اسلب فراوری می شود. با استفاده از این کریستال در کف پوش می توانید زیبایی گسترده ای را به چشم ببینید.

چرا باید از سنگ گرانیت در خانه خود استفاده کنیم؟
خواندن مقاله
سنگ چینی الیگودرز تیره

سنگ گرانیت مشکی نطنز

سیاهی زمینه سنگ گرانیت مشکی نطنز فضایی رو به بی نهایت را به چشم بیننده می گشاید. گرانیت مشکی نطنز بسیار در مقابل باد و باران مقاوم است و صیقل پذیری بالای آن لوکس بودن آن را حفظ می کند. این سنگ اغلب در کف ساختمان و سطح کابینت استفاده می شود. گرانیت مشکی نطنز بیشتر به صورت تایل فراوری می شود تا بر روی سطح کانتر، پله، کف و مقبره استفاده شود.

گرانیت مشکی نطنز آپ استون

گرانیت مشکی بروجرد

دریایی از سیاهی و عظمت را می توان درون سنگ گرانیت مشکی بروجرد دید. از ویژگی های بارز این سنگ می توان به مقاومت بالای آن به ویژه در برابر مواد شیمایی اشاره کرد. همین ویژگی باعث کاربرد گسترده آن در آشپزخانه ها و آزمایشگاه ها شده است. این سنگ به صورت تایل و اسلب فراوری می شود و در مکان مورد نظر به کار برده می شود.

سنگ گرانیت مشکی بروجرد

برای مشاوره رایگان، تهیه و اطلاع از قیمت سنگ مشکی با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.